Egészséges tartomány a fogyáshoz hetente - Futni szeretnék, de fogyni is

Egészséges tartomány fogyni. Fogyás tartomány

egészséges tartomány fogyni

Ha a sportolással nemcsak a kondíciódat javítanád, hanem fogyni is szeretnél, bizonyára hallottad már, hogy zsírégetés szempontjából jó, ha méred a pulzusod, ebből tudni fogod, hogy a tested milyen keményen dolgozik.

A pulzuskontrollált edzés segít abban, hogy a pulzusszám mérésével és a megfelelő tartomány beállításával optimalizáld az edzések intenzitását, és nyomon kövesd a hosszú távú változásokat, az állóképesség javulását.

egészséges tartomány fogyni

A pulzuskontrollált edzés abban is segít, hogy a szervezet minél gyorsabban egészséges tartomány fogyni el energiaként felhasználni a zsírsejteket, és ne az izomsejtekből nyerje az energiát. Mi az ideális pulzusszám, ha fogyni akarsz?

egészséges tartomány fogyni

Kifejezetten zsírégetés szempontjából a pulzusszám nem lehet túlzottan magas. Edzés során elsőként a szénhidrátraktárak adják az energiát az edzéshez, majd nagyjából perc után nyúl a zsírsejtekhez a szervezet.

Ha hosszasan magas pulzusszámmal dolgozol, azaz erőteljes, kemény, intenzív napi edzéseket végzel, a szervezet, hogy gyorsan energiához jusson, nem a zsírsejtekből, hanem az izomsejtekből fogja azt fedezni, hiszen innen tud elraktározott szénhidrátokhoz - glikogénhez - nyúlni.

Egészség mentén: Szülés utáni fogyás (2019.10.23.)