Mit lehet tenni a görbe lábak kijavításához otthon?

Hogyan lehet karcsúsítani a borjú lábát

fogyni kashi gabona

Ezek fájdalmasak lehetnek, duzzanatot és nagy kellemetlenséget okozhatnak olyan tevékenységek végzésekor, mint például a vezetés és a kerékpározás. A lábaknak ez a szerkezete genetikailag öröklődhet, terhesség alatt okozhat, vagy akkor jelentkezhet, amikor a testben sok víz visszatartódik.

Hogyan lehet fogyni a lába?

A legtöbb esetben a túlsúly okozza a boka zsírtartalmát a nőkben. A testmozgás mindegyik esetben az egyik leggyakoribb módszer a zsírtartalom megszabadítására, valamint a bokák és a lábak erősítésére és illeszkedésére. Hogyan lehet karcsúsítani a borjú lábát és hatékony gyakorlatok a bokák megszabadulásához: Íme néhány alapvető gyakorlat, amelyek elősegítik a bokán a zsírlerakódások kezelését.

Lépcső borjú emeli A lépcsős borjúemelések javítják a bokaizmok erősségét és segítik a zsíros lerakódások csökkentését itt. Ezek megerősítik a borjú és az áll izmait, növelve a lábak teljes erejét. Ezek bárhol megtehetők, mivel a felszerelés iránti igény nagyon alapvető.

Gyakorlatok Karcsúsító láb, a fenék és a combok otthon a lányok

Hogyan kell csinálni: Álljon egy lépésre, amely legalább 5 hüvelyk távolságra van a talajtól, miközben sarka a szélén van. Fenntartva az egyensúlyt, tegye az egész testtömegét a sarokba, és hajlítsa le annyira, amennyire csak tud, amíg meg nem érzi, hogy a borjúizmok megnyújtódnak. Tartsa a helyét 10 másodpercig, és térjen vissza az eredeti helyzetbe.

Most a testtömeg újbóli elmozdításával álljon meg a lábujjain, és szálljon fel olyan magasra, amennyit csak tudsz. Tartsa 10 másodpercig a testtartást, és térjen vissza az eredeti helyzetbe.

Diéta, fogyókúra lábak vélemények menü

Ismételje meg a teljesítést legalább szor, hogy a boka néhány héten belül formájába kerüljön. Boka forgása A boka forgása javítja a vérkeringést és tonizálja a boka izmait. Az is előnyös, ha ízületi problémák vannak. A boka forgása bárhol elvégezhető, és nincs szükség felszerelésre. Javasoljuk, hogy ne nyújtsa ki az izmokat kényelmes szint után, mert fájdalmas és csúnya lehet. Hogyan kell csinálni: Üljön a kanapéra vagy egy székre, és tartsa a lábát a padlón.

nehéz időszakok és fogyás

Kezek a kartámaszra és egyenesen a hátára. Emelje fel az egyik lábát legalább hüvelykkel a padlótól, térd szintje alatt. Most forgassa a bokát az óramutató járásával megegyező irányban, alacsony sebességgel, minden oldalról nyújtva az izmokat.

Egy váltakozó ritmust az infláció és a defláció, a négy légzsákok, az ujjak, láb-borjú-térd-comb teljes lábak, nyomja meg és a masszázs a lábak a feljebb A szálláslekérdezés elküldése Termék részletek Tedd a lábad a releváns mandzsetta, és a készülék teljesen kényelmes, az Ön számára megfelelő nyomású szintű program. Egy váltakozó ritmust az infláció és a defláció, a négy légzsákok, az ujja, feljebb láb-borjú-térd-comb teljes lábak, a gomb megnyomásával és a masszázs a láb izmait, hogy javítsa a eltávolítása felesleges folyadékot a szövetekből, így tartja a lábát karcsúsító és hatékony megelőzése a Nyiroködéma és a MVT mélyvénás trombózis.

Tegye ezt tízszer, majd fordítsa el a mozgásokat az óramutató járásával ellentétes irányba. Váltás a lábak és ismételje meg.

Gyakorlatok a lábak hamis görbületével szemben

Sbc fogyás el a zsíros boka gyakorlatokat szer, váltakozva a lábakkal minden forgás után. Boka tonizálása - edzőgömb használata A boka tonizálása az egyik olyan testtartás, amely a testmozgást szórakoztatóvá és egyszerűvé teszi. Meg lehet csinálni televízió nézése vagy kedvenc könyve olvasása közben. Segít a borjúizmok tonizálásában és csökkentik hogyan lehet karcsúsítani a borjú lábát boka zsírját, ha rendszeresen végzik.

Hogyan kell csinálni: Feküdjön a hátán, és mindkét lábát hozza össze, a padlón lapos, térd hajlítva.

Borjú Nyúlik és Kiadás Technikák - Hab Henger, Lacrosse Labda, és Pso Rítus

Emelje fel a lábát, és tegye a kis gyakorló labdát alá. Most gördítse a labdát a láb segítségével az elülső fal felé. Csúsztassa a lábát addig, amíg egyenesé nem válik, és a labda eléri a borjú felső részét. Az egyensúly fenntartása után csúsztassa befelé a labdát, és térjen vissza a testtartáshoz, ahol a labda a láb alatt van. A váltás előtt ismételje meg az eljárást legalább szor egy lábon.

Lábak lengő Az alsó test alakjának és tónusának megőrzésének egyik legjobb módja. A lábak lengésének saját előnyei vannak a boka és a láb területein. Javítja a rugalmasságot és erősíti a lábát, a boka és a borjút. Az ízületi problémákra ezt az egyszerű feladatot is elvégzik.

Hogyan kell csinálni: Álljon a padlón fallal a bal oldalon. Nyomja meg a bal tenyerét a falon és a jobb kezét a derékon. Most a test súlyát a bal lábára állítva emelje fel a jobb lábat olyan magasra, amennyit csak tud elölről.

Határozza meg a görbület típusát

Ügyeljen arra, hogy a lábujjak elölről a fal felé nézzenek. Most óvatosan mérlegelje az egyensúlyt, és húzza hátra a lábát úgy, hogy a lábujjak a háta mögött lévő fal felé mutatnak.

jelek fogynom kell

A ritmus megszakítása nélkül álljon tovább. Az előre és hátra együttesen teljes lendületet ad, minden lábonként 20 teljes lendítést végezzen a hatékony eredmény elérése érdekében.

Szigorú beszerzési iránymutatásunk van, és csak a jó hírű média oldalakhoz, az akadémiai kutatóintézetekhez és, ha lehetséges, orvosilag felülvizsgált tanulmányokhoz kapcsolódik. Ne feledje, hogy a zárójelben [1], [2] stb.

Támogatás guggolás Ez a szabályos guggolás enyhe változata, amelynek további előnye, hogy tonizálja a boka izmait. Rendszeres guggolás közben a comb és a borjú veszi fel a testtömeg nagy részét, de itt a súly inkább a bokára változik. Hogyan kell csinálni: Álljon függőlegesen, hátul a faltartóval szemben, a lábak vállhosszon elválasztva. Most lélegezzen be és guggoljon, térdre hajlítva, a hátát egyenesen tartva.

Maradjon a helyzetben 5 másodpercig, majd fokozatosan álljon újra.