A vitaminok és a kalóriaszámolás

Makró célok fogyás női, Legjobb női fogyás rázza. Kapcsolódó hozzászólások

A legdurvább fogyókúra átverések Lehet, hogy társult fehérjeporok olyan figurákkal, akik fel akarnak húzni az edzőteremben, igaz? De a fehérjepor határozottan nem férfiak számára készült. A fehérje hihetetlenül fontos a nők számára, és valószínűleg az a makro-tápanyag, amelyben a legtöbb nő nem vesz eleget étrendjében. Továbbá, ha egészséges súlyt akar fenntartani, vagy lefogya fehérje a legjobb barátja. A minőségi fehérjepor segít a célok és a napi fehérjeszükséglet kielégítésében.

Fogyni szeretnél? Kalóriák helyett a makroelemeket számold! A legújabb trend szerint azonban kalóriák helyett inkább a makrotápanyagokra kell figyelni, ezektől ugyanis fittek és egészségesek leszünk, sőt még fogyni is fogunk.

Fogyás - Hipnózis

A makroelemek olyan tápanyagok, amelyek segítenek a szervezetünknek abban, hogy az egészséges működéshez szükséges energiaszint adott legyen. Forrás: Dreamstime A három makrotápanyag a zsír, a szénhidrát és a fehérje, és hogy miből mennyit együnk, az attól függ, erősödni szeretnénk-e, fogyni vagy az izomtónusunkon szeretnénk javítani. Gyönyörű bőr, egészséges test — 6 zsír, amit iktass be az étrendedbe Sok fogyókúrázó követ el hibát, amikor kiiktatja az étrendjéből a zsírokat.

Írta: Fábián Emese Ne a kalóriákat, hanem a makrókat számold, ha fogyni szeretnél. De mégis, mik azok a makrók, vagyis makronutriensek? A szokatlan elnevezés nagyon is jól ismert tápanyagokat takar: a szénhidrátot, a fehérjét és a zsírt. Ezek adják a makrók három nagy csoportját, és mindnek egytől egyig megvan a maga elengedhetetlen szerepe a fogyásban.

Ezek kerülése helyett érdemes inkább jófajta zsírokat fogyasztani, a testnek ugyanis szüksége van rájuk. Nem is akármennyire!

makró célok fogyás női

Olvasd el a Life. A három makrotápanyag aránya alapesetben: 40 százalék szénhidrát, 30 százalék zsír és 30 százalék fehérje, ám az arányok az egyéni célok függvényében változhatnak. Ehhez azzal is tisztában kell lenni, hogy a fehérje grammonként 4, a zsír grammonként 9, a szénhidrát pedig grammonként szintén 4 kalóriát jelent.

Mik azok a makrotápanyagok? Brauny A fogyókúrázók esetében gyakori, hogy olyan kifejezésekkel találkoznak, amelyekkel korábban talán még soha.

Ha ki akarjuk számolni általánosságban a saját makrotápanyag-szükségletünket, akkor először is a testtömegünket kell beszorozni nel, ha hízni akarunk, és tal, ha fogyni. Az így kapott szám lesz a napi kalóriaszükségletünk.

makró célok fogyás női

Ha izmot szeretnénk magunkra szedni, akkor a zsír tegye ki a tápanyagok százalékát, a fehérje a másik százalékát, és a többi legyen szénhidrát. Hogy milyen hamar érünk el látványos eredményt, az attól is függ, közben mennyit mozgunk, de átlagosan nyolc hét alatt már látszik a munkánk nyoma.

makró célok fogyás női

Tudj meg mindent a szénhidrátról Az egyik legnagyobb ellenségünk, vagy makró célok fogyás női jótevőnk a szénhidrát? Szüksége van rá a szervezetnek, vagy szorítsuk a minimumra?

makró célok fogyás női

Pontokba szedtük, melyek a legfontosabb tévhitek a szénhidráttal kapcsolatban. A részleteket ide kattintva olvashatod!

makró célok fogyás női

Kapcsolódó cikkek.